free glitter text and family website at FamilyLobby.com
SELAMAT DATANG KE BLOG ANAK-ANAK CEK LALA YANG SHUMEL SHUMEL LAGI LEMAK BERKERIM DISUKAI RAMAI...

BLOG INI IBU DEDIKASIKAN BUAT ANAK-ANAK IBU YANG SANGAT AKTIF, NAKAL TAPI MENGHIBURKAN. MEMANDANGKAN ANAK-ANAK IBU BELOM PANDAI PASAL BLOG, MAKA DENGAN BANGGANYA IBU MENGUMUMKAN BAHAWASANYA IBU YANG AKAN UPDATE SEGALA CERITA MENGENAI 'DOUBLE D' IBU ITU... DINA & DARWISH!

Followers

Saya seorang 'istri' yang takde keje... Tak tahu ape keje saye.. kejap-kejap saya boleh jadi 'mak'.. kejap-kejap saye boleh jadi 'cikgu'.. kejap-kejap saye jadi 'kakak'...
Saye ade istri.. eh! suami.. kadang-kadang saye panggil dia, 'ayah'... kadang-kadang jugak saye panggil dia 'papa'.. tapi selalu saye panggil dia 'adik' laa....
Saye ade 4 orang anak.. tapi sebenarnya, saya ada ramai lagi anak-anak-anak.. patung barbie saya pon anak saya jugak.. tapi hari ni saya simpan dorang suma.. Anak patung pejam mata tu pon anak saya jugak.. tapi dah hilang! Tatau dia pegi mana...

Hari ni kami nak pegi jalan-jalan... 'ayah' bawak keta.. anak-anak duduk belakang yerr...

"mama" pegang kuat2! "ayah" nak bawak laju-laju ni.. macam keta papa... (???)
Vrommmm!! vrooommmmM!!! Vrooommmmmmmmmmmmm!!

Mari saya nak kenalkan dgn anak-anak saya...
Yang baju merah tu cacat sikit tau! Ade sakit lukimia.. itu yg dah robek kulit kepala.. nampak otak! kesiannnn... Nama dia MIA...
Yang telinga panjang mcm arnab tu, nama dia... MIA JUGAK.. (???)
errrrr... 

Dengar kat video ni jer lahhh... 
Tukang taip ni, tak bape nak faham....
(tak tahu ler boleh kluar ke tidak video ni...)

Ok..
Dah dengar dah??
ini lah keluarga bahagia kamiii yang sedang enak bersantai sambil makan twistis...

Tak lama kemudian.. datang lah raksasa yang mengamuk... lalu mereka lari bertempiaran meninggalkan anak-anak mereka... Tetapi raksasa itu bertambah marah!!

"AMBIK CEPATTTTT 'ANAK-ANAK' NI... SIMPANNNNNNNNNNNNN!!!!! KALAU TAK NANTI IBU CAMPAK SEMUA DALAM LONGKANG!!!!!!!!"

begitu lah ceritanya....
motif penceritaan....
SIMPAN LAH MAINAN SELEPAS MAIN....
^_^

2 comments:

Ju-Dzahir_Amanda said...

i like this story soooo much!!!!! make me smile......

ceklala said...

TQ Untie Ju-are.... :)

::CHARECTERS KEGEMARAN KAMI::